Nürburgringi csata: simán levadászta a kis Mazda az 500 lovas Porsche GT3 RS-t – videó
Nyilván van ilyenkor egy kis csalás a dologban, de az epikus, amikor a Porsche kiindexel egy MX-5 elől.
Nyilván van ilyenkor egy kis csalás a dologban, de az epikus, amikor a Porsche kiindexel egy MX-5 elől.
Nemrég még a NATO bombázta, de már a szövetség tagállama; nem tagja az EU-nak, de euró a hivatalos fizetőeszköze; nem nagyobb két magyar megyénél, de kontinensnyi élménnyel vár. Ez Montenegró, mely apró országot mi japán autókkal fedeztünk fel.
Japánban már felfedték a 2019-es modellévű MX-5 részleteit, az új modell csípősebb lett az elődjénél.
Motor elöl, hajtás hátul, apró manuálváltó a kézben és a tető lenyitva. Kell ennél több az igazán élvezetes autózáshoz? Nos, maximum csak a napsütés, de ez nem szerepel a Fiat 124 Spider extralistáján.
Kipróbáltuk a divatterepjárót, melynek utasterében olyan csend és békesség uralkodik, mint egy buddhista templomban, és amely járgányban ennek ellenére egy kisebb dózis MX-5 is felfedezhető.
Bár nincs igazán szüksége rá, a kis japán sportkocsi most kapott egy kis extra erőt.
A japánok kétüléses roadsteréből korábban is létezett keménytetős változat, de sosem volt átütő sikere. Az RF-nek viszont minden esélye megvan erre, hiszen mindent tud, amiért az MX-5-ért rajongani lehet, bónuszként pedig elképesztően vagány, és nem is drága. Van egy tippünk, melyiket érdemes választani!
Az okostelefonról működtethető bukólámpa olyan ötlet, amire valószínűleg nagyon sokan vevők lennének.
A világ egyik legnagyobb tuningautós kiállítására a japánok sem érkezhetnek üres kézzel, így a tavalyi évhez hasonlóan, most is a kis roadsterük kerül a középpontba.
A japánok videóban mutatták meg, hogyan lesz a kocsiból néhány másodperc alatt kabrió.
A japánok negyedik generációs roadsterének már akkor nyert ügye lenne, ha csak újracsomagolták volna az előzőt, de a szorgos mérnökök teljesen új autót alkottak. Már csak az a kérdés, az eddigi legkisebb - másfél literes - benzinmotorral is képes-e beváltani a hozzá fűzött reményeket?
Nem azzal, hogy bemutatták, hiszen az elődből is készült hard-top verzió, a most leleplezett kivitel viszont az elektromos targa tetővel már kupéként is megállja a helyét.
Ráadásul nem csak egy, hanem két egyedi modellel is készültek a japánok az amerikai Sema tuningkiállítása.
Ha nincs pénz rendes sportkipufogóra egy trombita (potosabban pozan) is megteszi, csak kell egy barát, aki beül mellénk és fújja, ha kell.
Valóra váltotta két ember álmát a Mazda: a japán gyártó és a Microsoft konzolos részlege, az Xbox versengést hirdetett a Forza Horizon 2 elnevezésű szimulátorhoz kötődően, de végül nem csak a győztest, hanem a második helyezetett is jutalmazták. Nem is akármivel.
Az új MX-5 amerikai reklámszpotja egyszerre szól a kis japán roadster nagyszerűségéről és pár dologról, amit nem lehet feladni.
Az biztos, hogy az autómániások üdvözlik az ötletet, hogy a Fiatnak legyen egy elérhető áru roadstere.
A japánok 2016-tól globális versenysorozatot indítanak a modellel.
A negyedik generációjához érkezett egy modern klasszikus, a megfizethető árú élményautó.
A Mini, a Mazda MX-5 felségterületére kívánkozik egy, a képek alapján remek formájú, könnyű sportkocsival.